Wednesday, August 17, 2016

JANWAR ME HISSE AUR NIYYAT

JANWAR ME HISSE AUR NIYYAT

⭕AAJ KA SAWAL NO.754⭕

1.
Ek janwar me kitne hisse ho sakte hai ?

2.
Bade janwar me sharik log kis kis niyyat se sharik ho sakte hai ?

🔵JAWAB🔵

1.
Bakra, bakri dumbe me 1 hi hissa ho sakta he (yani ek hi aadmi ki qurbani ek janwar me hogi, 1 se ziyada nahi)
Aur bade janwar jaise gaay, bhens, unt me 7 tak hissedaar ho sakte hai  (yani ziyada se ziyada ek bade janwar me 7 aadmi ka hissa ho sakta hai, usse zyada nahi, haan kam ho sakte hen,  jaise 2, 3 aadmi milkar pura bada janwar qurbani kare to jaaiz he)

2.
Bade janwar me sharik tamam hazraat ki niyyat sawab aur ibadat ki honi chahiye. (yani sab hisse daar kisi na kisi sawab ke kaam me hissa le rahe ho, jaise waleema aqiqa, qurbani, kisi ki niyyat sirf gosht ki na ho, agar kisi ki sirf gosht ki niyyat ho yaa koi gosht ki dukan wala hai aur hisse se us ko sirf gosht chahiye aur koi sawab maqsad nahi to kisi ki bhi qurbani nahi hogi.

📚Kitabul masail 2/233)

📝 Mufti Imran Ismail Memon

🕌 Ustaze Darul Uloom Rampura,Surat Gujarat India

💻📲
Aaj Ka Sawal,Aaj ki Achchi Baat, Qur'an,Hadith in Hindi & Eng,Islamic Group KI Sabhi deenee Text & Image Ke Liye Islamic Group Application download Kare..
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.islam.group

No comments:

Post a Comment

AETIKAF KE MAKRUHAAT

*AETIKAF KE MAKRUHAAT* ⭕AAJ KA SAWAL NO.2101⭕ Aetikaaf kin cheezon se makrooh hota hai?  🔵JAWAB🔵 Aetikaf niche dee hui baton se makrooh ho...