Saturday, October 13, 2018

ASATIZAH (USTAD) KO TALEEG & BATIL FERQON KE RAD ME JAANE KI CHHUTTY

*ASATIZAH (USTAD) KO TALEEG & BATIL FERQON KE RAD ME JAANE KI CHHUTTY*

⭕ AAJ KA SAWAL NO.1273⭕

Arabi madaris aur makatib ke asatizah (ustad) ko tableegi Jama'at me jaane ke liye maahanah (monthly) tin din ya saalanah (yearly)  ek chillah ya Zindagi ke char mahine ya ek saal ki chhutty *isee Tarah batil firqon ki tardeed ke tarbiyati camp* ki chhutti tankhah ke saath dee jaa sakti hai ya nahin?

🔵JAWAB

حامدا و مصلیا و مسلما

Agar zarurat ho to dee jaa sakti hai. Ta'alim ka maqsood deen ki ishaat aur *hifazat* hai aakhir madarsah wale madarsah ke paise se risalah bhi nikalte hain, madarsah ke paise se wa'az (bayaan) ke liye bhi bhejte hain, jalson me shirkat ke liye bhi bhejte hain yeh sab ke sab ta'alim ke maqasid hain agar wahaan ke log is safar aur batil firqon ke rad ki tarbiyati jalson ki shirkat ko munasib samjhte hain aur uski zarurat bhi hai to wahaan (jama'at, *tarbiyati camp* me tankhaa ke saath chhutty) kar sakte hain.

📘HAQIQAT E TABLEEG SAFA 110 SE MAKHOIZ

Hazrat saiyyad mufti Abdur Rahim lajpuri RAHMATULLAH ALAYHI likhte hain ke, "madaris wale mudarris (ustaz) barhaye. madrasah ki imarat me kaafi se zaaid paise kharch kar dete hain. haalaa ke madarsah ki imarat maqsood biz zaat nahin maqsood e asli ta'alim hai fir asatizah ke izafe aur unki tankhwahon (salary)  ke izafe me kotahi kyun ki jaaye ?"

Khulasah yeh hai ke ta'alimi kaam ke saath tableeg me mashguli bhi honi chahiye denee anjum (commiitee) tabligi kaam ki zimmedari se subuk dosh (bari) nahin ho sakte, lihaza ta'alim ke saath tableeg me bhi dilchaspi len aur mudarriseen ko jaari wazife (tankhwah) ke saath tableegi kaam ke liye ijazat den.

Shaikhus islam hazrat Madani RAHMATULLAH ALAYHI ka malfooz isee qism ke ek sawal ke jawab me tahreer farmate hain ke "mujh ko yeh ma'alum huva hai ke ba'az mimbarane shuraa ko un mudarriseen ki tankhawahon ke jaari (chalu) rakhne ke mutalliq aitarazat aur shub'haat hain.

Musalmano ke idarate ta'alimiyyah sirf ta'alimi khidmat anjam dene ke liye nahin banaye gaye balke musalmano ki mazhabi aur deenee aur dusri zaruri khidmat bhi unke faraiz me se hain.
yahi wajah hai ke jang e room aur roos ke zamane me Hazrat Nanotwi RAHMATULLAH ALAYHI ne daure  kiye aur ek azeemush shan miqdar chande ki jamaa karke turki ko bheji us zamane me darul uloom dewband me chhutty rahi. (ta'alim bandh rahi) aur tankhawahen dee gai.

Shuddhi aur shanghatan wagairah ki nahusaton ke zamane me malikanah rajputon wagairah ilaqe me mudarrisin aur ulamaa ke wufood (jama'aten) bheje gayi aur unki tankhawahen jaari rakhi gayi.

FATAWA RAHEEMIYAH JADEED JILD 4 SAFA 145 SE MAKHOOZ KITABUL ILM WA ULAMAA.

*NOT: SHAKIL BIN HANIF FIRQE KO JANNE AUR KE MUQABALE KA TAREEQA SIKHANE ARBIYATI CAMP MASJIDE ANWAR NISHAT SOSAYATI SURAT ME 14 TAREEKH ITWAR 9:45 AM SE SHA TAK AKHA GAYA HAI JO HAZRAT SHIRKAT KARNA CHAHTE HAI WOH AONA NAAM 844141 3555 PAR  LIKHWAYE*

✍🏻Mufti Imran Ismail Memon hanafi chisti.

🕌 Ustaad e daarul uloom Rampura surat, Gujarat, India.

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*असातीजाः (उस्ताद) को तब्लीग में जाने की छुट्टी*

⭕आज का सवाल न.१२७३⭕

अरबी मदारिस और मकातिब के असातीजाः (उस्ताद) को तब्लीगी जमा'त में जाने के लिए माहना (मंथली) तीन दिन या सालाना (इयरली) एक चिल्लाह या ज़िन्दगी के चार महीने या एक साल की छुट्टी तनखाह के साथ दी जा सकती है या नहीं?

🔵जवाब🔵

حامدا و مصلیا و مسلما

अगर ज़रूरत हो तो दी जा सकती है. ता'अलीम का मक़सूद दीन की इशांत है, आखिर मद्रसह वाले मद्रसह के पैसे से रिसलाह भी निकालते हैं, मद्रसह के पैसे से वाअज़ (बयान) के लिए भी भेजते हैं, जलसों में शिरकत के लिए भी भेजते हैं, यह सब के सब ता'अलीम के मक़ासिद हैं, अगर वहाँ के लोग इस सफर को मुनासिब समझते हैं और उसकी ज़रूरत भी है तो वहाँ (जमा'त में तन्खा के साथ छुट्टी) कर सकते हैं.

📘हक़ीक़त ए तब्लीग सफा ११०

हज़रत सैय्यद मुफ़्ती अब्दुर रहीम लाजपुरी रहमतुल्लाह अलैहि लिखते हैं के ; मदारिस वाले मुदर्रिस (उस्ताज़) बढ़ाये. मद्रसह की ईमारत में काफी से ज़ाइद पैसे खर्च कर देते हैं. हाला के मद्रसह की ईमारत मक़सूद बिज़ ज़ात नहीं,  मक़सूद ए असली ता'अलीम है, फिर असातिज़ा के इज़ाफ़े और उनकी तनख्वाहों (सैलरी) के इज़ाफ़े में कोताही क्यों की जाए ?

*खुलासा* यह है के ता'अलीमी काम के साथ तब्लीग में मशगुली भी होनी चाहिए, दीनी अंजुम (कमीटी) तब्लीगी काम की ज़िम्मेदारी से सुबुक दोष (बरी) नहीं हो सकते, लिहाज़ा ता'अलीम के साथ तब्लीग में भी दिलचस्पी लें और मुदर्रिसीन को जारी वज़ीफ़े (तनख्वाह) के साथ तब्लीगी काम के लिए इजाज़त दें.

शैखुल इस्लाम हज़रत मदनी रहमतुल्लाह
अलैहि का मलफ़ूज़ इसी क़िस्म के एक सवाल के जवाब में तहरीर फरमाते हैं के ; मुझ को यह मालूम हुवा है के ब'आज मिम्बराने शूरा को उन मुदर्रिसीन की तनख्वाहों के जारी (चालू) रखने के मुताल्लिक़ ऐतराज और शुबहात हैं. मुसलमानो के इदारे ता'लीमिययह सिर्फ ता'अलीमी खिदमत अंजाम देने के लिए नहीं बनाये गए, बल्कि मुसलमानो की मज़हबी और दीनी और दूसरी ज़रूरी खिदमत भी उनके फ़राइज़ में से हैं. यही वजह है के जंग ए रूम और रूस के ज़माने में हज़रत नानौतवी रहमतुल्लाह अलैहि ने दौरे किये और एक अज़ीमुष शान मिक़्दार चंदे की जमा करके तुर्की को भेजी, उस ज़माने में दारुल उलूम देवबंद में छुट्टी रही. (ता'अलीम बंध रही) और तनख्वाहें दी गई.

शुद्धि और संगठन वगैरह की नहूसट के ज़माने में मालिकना राजपूतों वगैरह इलाक़े में मुदर्रिसीन और उलमा के वुफूद (जमा'तें) भेजी गयी और उनकी तनख्वाहें जारी रखी गयी.

📗फतावा रहीमिय जदीद जिल्द ४ सफा १४५ किताबुल इल्म व उलमा.

و الله اعلم بالصواب

✍🏻मुफ़्ती इमरान इस्माइल मेमन

🕌उस्ताज़े दारुल उलूम रामपुरा, सूरत, गुजरात,

*અસાતીઝા (ઉસ્તાદ) કો તબ્લીગ મેં જાને કી છુટ્ટી*

⭕ આજ કા સવાલ નં. ૧૨૭૩ ⭕

અરબી મદારીસ ઔર મકાતીબ કે અસાતીઝા (ઉસ્તાદ) કો તબ્લીગી જમાત મેં જાને કે લીયે માહના (Monthly) તીન દિન યા સાલાના (Yearly) એક ચિલ્લા યા ઝીંદગી કે ચાર મહિને યા એક સાલ કી છુટ્ટી તન્ખવાહ કે સાથ દી જા સકતી હૈ  યા નહિં..?

🔵 જવાબ 🔵

حامدا و مصلیا و مسلما

અગર ઝરૂરત હો તો દી જા સકતી હૈ. તાલીમ કા મકસદ દીન કી ઇશાઅત હૈ, આખીર મદ્રસહ વાલે મદ્રસહ કે પૈસે સે રીસાલા ભી નિકાલતે હૈ, મદ્રસહ કે પૈસે સે વાઅઝ (બયાન) કે લિયે ભી ભેજતે હૈ, જલસો મેં શિર્કત કે લિયે ભી ભેજતે હૈ. યેહ સબ કે સબ તાલીમ કે મકાસીદ હૈ. અગર વહાં કે લોગ ઇસ સફર કો મુનાસીબ સમઝતે હૈ ઔર ઉસકી ઝરૂરત ભી હૈ તો વહાં (જમાત મેં તન્ખવાહ કે સાથ છુટ્ટી) કર સકતે હૈ.

📘 હકીકતે તબ્લીગ સફા ૧૧૦

હઝરત સૈયદ મુફતી અબ્દુર્રહિમ લાજપુરી રહમતુલ્લાહી અલયહી લિખતે હૈ કે "મદારીસ વાલે મુદર્રીસ (ઉસ્તાદ) બાહર આયે, મદ્રસહ કી ઇમારત મેં કાફી સે ઝયાદા પૈસે ખર્ચ કર દેતે હૈ. હાંલાકી મદ્રસહ કી ઇમારત મકસુદ બિઝઝાત નહિં, મકસદે અસલી તાલીમ હૈ, ફિર અસાતીઝા કે ઇઝાફે ઔર ઉનકી તન્ખવાહો (પગાર) કે ઇઝાફે મેં કોતાહી કયું કી જાયે..?"

ખુલાસા યેહ હૈ કે તાલીમી કામ કે સાથ તબ્લીગ મેં મશ્ગુલી ભી હોની ચાહિયે, દીની અન્જુમન (કમીટી) તબ્લીગી કામ કી ઝિમ્મેદારી સે સુબુકદોશ (બરી) નહિં હો સકતે, લિહાઝા તાલીમ કે સાથ તબ્લીગ મેં ભી દીલચસ્પી લેં ઔર મુદર્રીસીન કો જારી વઝાઇફ (પગાર) કે સાથ તબ્લીગી કામ કે લિયે ઇજાઝત દેં.

શૈખુલ ઇસ્લામ હઝરત મદની રહમુતુલ્લાહી અલયહી કા મલ્ફુઝ ઇસી કિસ્મ કે એક સવાલ કે જવાબ મેં તહરીર ફરમાતે હૈ કે "મુઝકો યેહ માલુમ હુઆ હૈ કે બાઝ મિમ્બરાને શુરા કો ઉન મુદર્રીસીન કી તન્ખવાહ કે જારી (ચાલુ) રખને કે મુતઅલ્લીક એતરાઝ ઔર શુબુહાત હૈ"

મુસલમાનો કે ઇદારાતે તાલીમીયાહ સિર્ફ તાલીમી ખિદમત અંજામ દેને કે લિયે નહિં બનાયે ગયે બલ્કે મુસલમાનો કી મઝહબી ઔર દીની ઔર દુસરી ઝરૂરી ખિદમત ભી ઉનકે ફરાઇઝ મેં સે હૈ. યહી વજહ હૈ કે જંગે રૂમ ઔર રૂસ કે ઝમાને મેં હઝરત નાનોતવી રહમતુલ્લાહી અલયહી ને દૌરે કિયે ઔર એક અઝીમુશ્શાન મિકદાર ચંદે કી જમા કરકે તુર્કી કો ભેજી, ઉસ ઝમાને મેં દારૂલ ઉલુમ દેવબંદ મેં છુટ્ટી રહી. (તાલીમ બંધ રહી) ઔર તન્ખવાહે દી ગઇ.

શુધ્ધી ઔર સંગઠન વગૈરહ કી નહુસતો કે ઝમાને મેં મલીકાના રાાજપૂતો વગૈરહ ઇલાકે મેં મુદર્રીસીન ઔર ઉલમા કે વુફુદ (જમાતે) ભેજી ગઇ ઔર ઉનકી તન્ખવાહે જારી રખી ગઇ.

📗 ફતાવા રહિમીયા જદીદ, જિલ્દ ૪, સફા ૧૪૫, કિતાબુલ ઇલ્મ વ ઉલમા

و الله اعلم بالصواب

✍🏻 *મુફતી ઇમરાન ઇસ્માઇલ મેમણ, હનફી, ચિશ્તી*

🕌 ઉસ્તાદે દારૂલ ઉલુમ રામપુરા, સુરત, ગુજરાત, ભારત

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*تبلیغی جماعت پر اعتراضات کے جوابات*

⭕ آج کا سوال نمبر ۶۱۲ ⭕

تبلیغی جماعت اہل سنت والجماعت میں داخل ہیں یا نہیں؟
اس جماعت کے طور طریقے کیا سنت اور صحابہ کرام رضی اللہ عنہم سے ثابت ہے؟؟
فضائل اعمال نامی کتاب پر کچھ غیر مقلدین کی طرف سے جو اعتراضات ہیں انکے کیا جوابات ہیں؟؟؟

🔵 جواب 🔵

حامداومصلیاومسلما
جی ہاں الحمد للہ تبلیغی جماعت بھی اہل سنت والجماعت میں داخل ہے
اور انکے طور طریقے سنت اور صحابہ کرام رضی اللہ عنہم کے خلاف ہرگز نہیں ہے
اور حضرت شیخ الحدیث رحمت اللہ علیہ کی مرتب کردہ کتاب فضائل اعمال پر اعتراضات کے جوابات بہت سے علماء نے بڑی محنت سے بالتفصیل لکھے ہیں سائل خود ان کتابوں کی مراجعت کرے انشاء اللہ تمام سوالوں کے شافی جوابات اس میں مل جائینگے

📚 فتاوی محمودیہ ۴/۲۲۳ سے ماخوذ

کتابوں کی تفصیلی لنک درج ذیل ہیں..... 👇🏻

✏عمران اسماعیل میمن استاذ دار العلوم رام پورہ گجرات ھند

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TABLEEGEE JAMAT AUR FAZAILE AMAL PAR AEATARAZAT KE JAWABAT

Tas’heeh ul Khayal – Tehqeeq ul Maqaal Fi Takhreej Ahadith Fazail e A’maal By Shaykh Lateef ur Rahman Bharaichi

http://archive.org/download/TasheehUlKhayal-TehqeeqUlMaqaalFiTakhreejAhadithFazailEAmaal/TasheehUlKhayal-TehqeeqUlMaqaalFiTakhreejAhadithFazailEAmaal..pdf

Tableeghi Jamaat Chand Haqaaiq wa Ghalat Fehmiyan By Shaykh Muhammad Manzoor Nomani (r.a)

http://archive.org/download/TableeghiJamaatChandHaqaaiqWaGhalatFehmiyanByShaykhMuhammadManzoor/TableeghiJamaatChandHaqaaiqWaGhalatFehmiyanByShaykhMuhammadManzoorNomanir.a.pdf

Tableeghi Jamaat Aur Kutub e Fazail – Haqaiq , Ghalat Fehmiyan By Shaykh Mufti Abubakr Jabir Qasmi

http://archive.org/download/TableeghiJamaatAurKutubEFazail-HaqaiqWaGhalatFehmiyanByShaykhMufti/TableeghiJamaatAurKutubEFazail-HaqaiqGhalatFehmiyanByShaykhMuftiAbubakrJabirQasmi.pdf

Jamat e Tableegh Per Aiterazaat Kay Jawabaat By Shaykh Hafiz Muhammad Aslam Zahid

http://archive.org/download/JamatETableeghPerAiterazaatKayJawabaatByShaykhHafizMuhammadAslam/JamatETableeghPerAiterazaatKayJawabaatByShaykhHafizMuhammadAslamZahid.pdf

Jamat -e- Tableegh Per Aiterazaat Kay Jawabat By Shaykh Muhammad Zakariyya Kandhelvi (r.a)

http://www.archive.org/download/Jamat-e-TableeghPerAiterazaatKayJawabatByShaykhMuhammadZakariyya/Jamat-e-TableeghPerAiterazaatKayJawabatByShaykhMuhammadZakariyyaKandhelvir.a.pdf

Fazail -e- A’maal Per Aiterazat Kiyoon by Shaykh Muhammad Ismail Jhangvi

http://www.archive.org/download/Fazail-e-AmaalPerAiterazatKiyoonByShaykhMuhammadIsmailJhangvi/Fazail-e-AmaalPerAiterazatKiyoonByShaykhMuhammadIsmail.pdf

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*AETIKAF KE MAKRUHAAT* ⭕AAJ KA SAWAL NO.2101⭕ Aetikaaf kin cheezon se makrooh hota hai?  🔵JAWAB🔵 Aetikaf niche dee hui baton se makrooh ho...